Import * 2024

Condiții generale tarifare la importul mărfilor din  01.01.2024 – 31.12.2024

Frontiera

Destinația

Marfă

NHM

Vg. invent

Vg. privat

Mențiune

 

1.

Vălcineț exp

Chișinău

faina

1101

K=0,95

K=0,95

 

 

2.

Vălcineț exp

Chișinău

malț

1107

K=1,05

K=1,05

 

 

3.

Ocnița exp

Chișinău, Revaca

ciment

     2523

K=0,85

K=0,85

 

 

4.

BP-61 km

Chișinău, Revaca, Strășeni

 

 

5.

Vălcineț exp

spre stațiile CFM

zgură de furnal granulată

2618

К=0,85 (1500 t)

К=0,77 (3000 t)

 

volum transportat minim lunar pentru fiecare stație destinatară

 

6.

Ungheni exp

Rîbnița

deșeuri metale feroase

7204

К=0,77

К=0,77

 

 

7.

Giurdjiul.exp(CFR)

Gjiurdjiul-Port

petroliere

2721-2749

     K=2,64

în vagoane CFR și private

 

8.

de la 1 pânâ la 101 km înclusiv

Containere cu capacitatea mare încărcat

   K=0,89

 

 

mai mult de 101 km

      K=0,73

 

 

9.

de la 1 pânâ la 101 km înclusiv

Containere cu capacitatea mare gol

      K=0,89

 

 

mai mult de 101 km

      K=0,73

 

 

 

Condiții generale de distanță la importul mărfilor din 01.01.2024 – 31.12.2024

Distanța km

Încărcături în vagoane universale

Pietriș (NHM 2517)

Încărcături în cisterne

Petrol și produse petroliere

Gaze lichefiiate

Spirt,fenol și derivatele acestora. Mărfuri ușor alterabile,alte mărfuri

K

 K

 K

K

K

1

1-10

8,58

10,45

5,50

7,15

5,50

2

11-20

6,49

6,49

5,50

6,05

5,50

3

21-30

1,43

1,43

0,94

1,32

1,10

4

31-40

1,32

1,32

0,94

1,21

1,10

5

41-50

1,21

1,10

0,94

1,17

1,10

6

51-60

1,16

1,05

0,94

1,17

1,10

7

61-70

1,10

1,00

0,94

1,17

1,10

8

71-80

1,06

0,97

0,94

1,17

1,10

9

81-90

1,06

0,80

0,94

1,17

1,10

10

91-100

1,02

0,78

0,94

1,17

1,10

11

101-110

1,02

0,85

0,85

1,00

1,10

12

111-120

1,02

0,89

0,85

1,00

1,10

13

121-130

1,00

0,89

0,85

1,00

1,10

14

131-140

1,00

0,89

0,85

1,00

1,10

15

141-150

1,00

0,74

0,85

1,00

1,10

16

151-160

1,00

0,74

0,85

1,00

1,10

17

161-170

1,00

0,74

0,85

1,00

1,10

18

171-180

1,00

0,74

0,85

1,00

1,10

19

181-190

1,00

0,83

0,85

1,00

1,10

20

191-200

1,00

0,83

0,85

1,00

1,10

21

201-210

1,01

0,81

0,91

1,00

1,10

22

211-220

1,01

0,81

0,91

1,00

1,10

23

221-230

1,01

0,81

0,91

1,00

1,10

24

231-240

1,01

0,81

0,91

1,00

1,10

25

241-250

1,01

0,81

0,91

1,00

1,10

26

251-260

1,06

0,80

0,91

1,00

1,10

27

261-270

1,06

0,80

0,91

1,00

1,10

28

271-280

1,06

0,80

0,91

1,00

1,10

29

281-290

1,06

0,80

0,91

1,00

1,10

30

291-300

1,06

0,80

0,91

1,00

1,10

31

301-310

1,06

0,75

0,94

1,00

1,10

32

311-320

1,06

0,75

0,94

1,00

1,10

33

321-330

1,05

0,74

0,94

1,00

1,10

34

331-340

1,05

0,74

0,94

1,00

1,10

35

341-350

1,05

0,74

0,94

1,00

1,10

36

351-360

1,07

0,74

0,94

1,00

1,10

37

361-370

1,07

0,74

0,94

1,00

1,10

38

371-380

1,07

0,74

0,94

1,00

1,10

39

381-390

1,07

0,74

0,94

1,00

1,10

40

391-400

1,07

0,74

0,94

1,00

1,10

41

401-410

1,07

0,80

0,94

1,00

1,10

42

411-420

1,07

0,80

0,94

1,00

1,10

43

421-430

1,07

0,79

0,94

1,00

1,10

44

431-440

1,07

0,79

0,94

1,00

1,10

45

441-450

1,07

0,79

0,94

1,00

1,10

46

свыше 450

1,10

0,79

0,94

1,00

1,10

Președintele Comisiei                                        Oleg TOFILAT

www.railway.md