Condițiile generale tarifare la importul mărfurilor
Perioada
|
Marfă
|
Itinerar
|
Coeficient de reducere
|
Volum transportat minim
luanr, pentru fiecare stație destinatară
|
Mențiune
|
06.10.2023-31.12.2023
|
Zgură de
furnal granulată rezultată de la fabricarea fontei, a fierului sau a oţelului
(NHM 26180000)
|
Vălcineț exp.– spre
stațiile CFM
|
K =0,85
|
1500t
|
PV nr. 9 din
22.09.2023
|
K= 0,77
|
3000t
|
Președintele
Comisiei Oleg TOFILAT
|
 |
Condițiile generale tarifare la
mportul mărfurilor 06.10.2023 - 31.12.2023
№
|
Frontiera
|
Destinația
|
Marfa
|
NHM
|
Vg.
inventar
|
Vg.
privat
|
1.
|
Vălcineț fr.
|
Chișinău
|
faină
|
1101
|
K=0,86
|
K=0,86
|
2.
|
Vălcineț fr.
|
Chișinău
|
malț
|
1107
|
K=1,05
|
K=1,05
|
3.
|
Ocnița fr.
|
Revaca
|
ciment
|
2523
|
K=0,77
|
K=0,77
|
4.
|
BP - 61km
|
Revaca
|
ciment
|
5.
|
Ocnița fr.
|
Chișinău
|
ciment
|
6.
|
BP - 61km
|
Chișinău Strășeni
|
ciment
|
7.
|
Ungheni
exp
|
Rîbnița
|
deșeuri
metale feroase
|
7204
|
К=0,70
|
К=0,70
|
8.
|
Giurgiulești
|
Giurgiulești
port
|
petroliere
|
2721-2749
|
K=2,20
în vagoane CFR și private
|
9.
|
Vălcineț
fr
|
Bălți-Oraș
|
Transportul de containere private
universal de 20ft parcurs gol
|
K=0,58
|
10.
|
Vălcineț
fr
|
Ghindești
|
K=0,58
|
11.
|
De la 1 până la 101 km. înclusiv
|
Containere cu capacitatea mare
încărcat
|
K=0,89
|
mai mult de 101 km.
|
K=0,73
|
12.
|
De la 1 până la 101 km. înclusiv
|
Containere cu capacitatea mare gol
|
K=0,89
|
mai mult de 101 km.
|
K=0,73
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Președintele Comisiei Oleg TOFILAT
|
 |
Condițiile generale tarifare la
mportul mărfurilor 01.07.2023 - 31.12.2023
№
|
Frontiera
|
Destinația
|
Marfa
|
NHM
|
Vg.
inventar
|
Vg.
privat
|
1.
|
Vălcineț
fr.
|
Chișinău
|
faină
|
1101
|
K=0,86
|
K=0,86
|
2.
|
Vălcineț
fr.
|
Chișinău
|
malț
|
1107
|
K=1,05
|
K=1,05
|
3.
|
Ocnița
fr.
|
Revaca Chișinău
|
ciment
|
2523
|
K=0,77
|
K=0,77
|
4.
|
BP
- 61km
|
Revaca
Chișinău Strășeni
|
ciment
|
5.
|
Importul
mărfilor cu stația de destinație Lipcani, prin punctelede
frontier BP-61km fr. și Medveja fr.
|
K=6,50
|
K=6,50
|
6.
|
Ungheni
exp
|
Rîbnița
|
deșeuri
metale feroase
|
7204
|
К=0,70
|
К=0,70
|
7.
|
Giurgiulești
|
Giurgiulești
port
|
petroliere
|
2721-2749
|
K=2,20
în vagoane CFR și private
|
8.
|
Vălcineț
fr
|
Bălți-Oraș
|
Transportul de containere private
universal de 20ft parcurs gol
|
K=0,58
|
9.
|
Vălcineț
fr
|
Ghindești
|
K=0,58
|
10.
|
De
la 1 până la 101 km. înclusiv
|
Containere
cu capacitatea mare încărcat
|
K=0,89
|
mai
mult de 101 km.
|
K=0,73
|
11.
|
De
la 1 până la 101 km. înclusiv
|
Containere
cu capacitatea mare gol
|
K=0,89
|
mai
mult de 101 km.
|
K=0,73
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Condiții
generale de distanță la importul mărfilor din 01.07.2023 – 31.12.2023.
Nr
|
Distanța km
|
Încărcături în vagoane
universale
|
Pietriș NHM 2517
|
Încărcături în cisterne
|
Petrol și produse petriliere
|
Gaze lichifiiate
|
Spirt, fenol și derivatele acestora.
Mărfuri ușor alterabile, Alte mărfuri
|
K
|
K
|
K
|
K
|
K
|
1
|
1-10
|
8,58
|
10,45
|
5,50
|
7,15
|
5,50
|
2
|
11-20
|
6,49
|
6,49
|
5,50
|
6,05
|
5,50
|
3
|
21-30
|
1,43
|
1,43
|
0,94
|
1,32
|
1,10
|
4
|
31-40
|
1,32
|
1,32
|
0,94
|
1,21
|
1,10
|
5
|
41-50
|
1,21
|
1,10
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
6
|
51-60
|
1,16
|
1,05
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
7
|
61-70
|
1,10
|
1,00
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
8
|
71-80
|
1,06
|
0,97
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
9
|
81-90
|
1,06
|
0,80
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
10
|
91-100
|
1,02
|
0,78
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
11
|
101-110
|
1,02
|
0,77
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
12
|
111-120
|
1,02
|
0,81
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
13
|
121-130
|
1,00
|
0,81
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
14
|
131-140
|
1,00
|
0,81
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
15
|
141-150
|
1,00
|
0,67
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
16
|
151-160
|
0,97
|
0,67
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
17
|
161-170
|
0,97
|
0,67
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
18
|
171-180
|
0,97
|
067
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
19
|
181-190
|
0,97
|
0,75
|
0,77
|
0,98
|
1,10
|
20
|
191-200
|
0,97
|
0,75
|
0,77
|
0,98
|
1,10
|
21
|
201-210
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
22
|
211-220
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
23
|
221-230
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
24
|
231-240
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
25
|
241-250
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
26
|
251-260
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
27
|
261-270
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
28
|
271-280
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
29
|
281-290
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
30
|
291-300
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
31
|
301-310
|
1,06
|
0,68
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
32
|
311-320
|
1,06
|
0,68
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
33
|
321-330
|
1,05
|
0,67
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
34
|
331-340
|
1,05
|
0,67
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
35
|
341-350
|
1,05
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
36
|
351-360
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
37
|
361-370
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
38
|
371-380
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
39
|
381-390
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
40
|
391-400
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
41
|
401-410
|
1,07
|
0,73
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
42
|
411-420
|
1,07
|
0,73
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
43
|
421-430
|
1,07
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
44
|
431-440
|
1,07
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
45
|
441-450
|
1,07
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
46
|
Mai mult de 450
|
1,10
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
Președintele Comisiei Oleg TOFILAT
|
 |
Condițiile tarifare speciale pentru
transportul mărfurilor în import 18.04.2023-30.06.2023
Denumirea mărfii
(poziţiile, NHM)
|
Perioada
|
Itinerar
|
Coeficient de reducere
|
Mențiune
|
Ciment
NHM 2523
|
18.04.2023 – 30.06.2023
|
Mamaliga - BP-61 km fr.
|
|
Vg. inventar
|
Vg. privat
|
PV nr.2-2023
din 03.04.2023
|
Ghidighici
|
K = 0,7
|
K = 0,7
|
Visterniceni
|
K = 0,7
|
K = 0,7
|
Revaca
|
K = 0,7
|
K = 0,7
|
Strășeni
|
K = 0,7
|
K = 0,7
|
Chișinău
|
K = 0,7
|
K = 0,7
|
18.04.2023 – 30.06.2023
|
Secureni-Ocnița
|
Ghidighici
|
K = 0,7
|
K = 0,7
|
Visterniceni
|
K = 0,7
|
K = 0,7
|
Revaca
|
K = 0,7
|
K = 0,7
|
Strășeni
|
K = 0,7
|
K = 0,7
|
Chișinău
|
K = 0,7
|
K = 0,7
|
Președintele Comisiei Oleg TOFILAT
|
Condițiile tarifare speciale
pentru transportul mărfurilor în import 26.01.2023-30.06.2023
Nr.
|
Perioada
|
Denumirea mărfii (poziţiile, subpoziţiile,
codurile ETSNG)
|
Itinerar
|
Coeficient
de reducere
|
Mențiune
|
Vag. inventar
|
Vag. privat
|
1.
|
10.02.2023-30.06.2023
|
Ciment
NHM 2523
|
Mamaliga/ BP
61 km fr.-CFM Strășeni
|
K=0,7
|
K=0,7
|
PV nr.1 din
26.01.2023
|
Președintele Comisiei Oleg TOFILAT
|
 |
Condițiile tarifare speciale
pentru transportul mărfurilor în import 01.01.2023-30.06.2023
№
|
Frontiera
|
Destinația
|
Marfa
|
NHM
|
Vg.
inventar
|
Vg.
privat
|
1
|
Vălcineț fr.
|
Chișinău
|
faină
|
1101
|
K=0,78
|
K=0,78
|
2
|
Vălcineț fr.
|
Chișinău
|
malț
|
1107
|
K=0,95
|
K=0,95
|
3
|
Novosavițcaia fr.
|
Revaca
|
var,
produse din ciment
|
2522
6810
|
K=0,95
|
K=0,83
|
4
|
Novosavițcaia fr
|
Chișinău
|
nisip
|
2505
|
K=0,88
|
K=0,88
|
5
|
Vălcineț fr.
|
Reuțel
|
galit
|
2530
|
K=0,95
|
K=0,95
|
6
|
Ocnița fr.
|
Revaca
|
ciment
|
2523
|
K=0,77
|
K=0,77
|
7
|
BP - 61km
|
Revaca
|
8
|
Vălcineț fr.
|
Ungheni
|
cărbune
|
2701
|
K=0,75
|
K=0,75
|
9
|
Vălcineț fr.
|
Chișinău
|
plăci de gips carton
|
6809
|
K=0,90
|
K=0,90
|
10
|
Vălcineț fr.
|
Reuțel
|
plăci de gips carton
|
6809
|
-
|
K=0,95
|
11
|
Vălcineț
fr.
|
Chișinău
|
Sodă calcinată
|
2836
|
K=0,90
|
K=0,90
|
12
|
Giurgiulești fr.
|
Giurgiulești Port
|
Sodă calcinată
|
2836
|
K=3,30
|
K=3,30
|
13
|
Vălcineț fr.
|
Chișinău
|
metale
|
7200, 7300
|
K=0,83
|
-
|
14
|
Giurgiulești fr.
(Prut)
|
Rîbnița
|
deșeuri metale-feroase
|
7204
|
K=0,70
|
K=0,70
|
15
|
Ungheni fr.
|
Rîbnița
|
deșeuri metale-feroase
|
7204
|
K=0,64
|
K=0,64
|
16
|
Importul
mărfilor cu stația de destinație Lipcani, prin
punctele
de frontier BP-61km fr. și Medveja fr.
|
K=5,50
|
K=5,50
|
17
|
Vălcineț fr.
|
Rîbnița
|
petroliere
|
27090010, 38170050, 2721-2726, 2731,
2732, 2739,2741, 2742, 2745, 2746, 2749, 340319, 340400
|
K=0,61
|
K=0,61
|
18
|
Vălcineț
fr
|
Bălți-Slobozia
|
petroliere
|
2721-2749
|
K=0,55
|
K=0,55
|
19
|
Vălcineț
fr
|
Ghidighici
|
petroliere
|
2721-2749
|
K=0,66
|
K=0,66
|
20
|
Giurgiulești
fr.
|
Giurgiulești
Port
|
petroliere
|
2721-2749
|
K=2,20
în vagoane CFR și private
|
21
|
Stațiile
CFM cu distanța mai mare de 21 km
|
Lemn
și fabricate din acesta
|
grupa
44
|
K=0,77
|
K=0,77
|
22
|
Novosavițcaia
fr.
|
Căușeni
|
Transportul de containere private
universal de 20ft
parcursgol
|
K=0,66
|
23
|
Novosavițcaia
fr.
|
Bender
II
|
K=0,66
|
24
|
Colbasna
fr.
|
Bălți-Oraș
|
K=0,53
|
25
|
Vălcineț
fr
|
Bălți-Oraș
|
K=0,53
|
26
|
Colbasna
fr.
|
Ghindești
|
K=0,53
|
27
|
Vălcineț
fr
|
Ghindești
|
K=0,53
|
28
|
Novosavițcaia
fr.
|
Chișinău
|
Containere private
de
20 ft și 40 ft
|
K=0,42- parcurs plin
K=0,36-
parcurs gol
|
29
|
Novosavițcaia
fr.
|
Reuțel
|
30
|
Novosavițcaia
fr.
|
Basarabeasca
|
Vagoane
private goale spre reparație NHM 99222000
|
K=0,77
|
31
|
De la 1 până la 101 km.
înclusiv
|
Containere cu capacitatea mare
încărcat
|
K=0.81
|
Mai mult de 101 km.
|
K=0.66
|
32
|
De la 1 până la 101 km.
înclusiv
|
Containere cu capacitatea mare gol
|
K=0.81
|
De la 1 până la 101 km.
înclusiv
|
K=0.66
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Condiții
generale de distanță la importul mărfilor din 01.01.2023-30.06.2023
Nr
|
Distanța km
|
Încărcături în vagoane
universale
|
Pietriș NHM 2517
|
Încărcături în cisterne
|
Petrol și produse petriliere
|
Gaze lichifiiate
|
Spirt, fenol și derivatele acestora.
Mărfuri ușor alterabile, Alte mărfuri
|
K
|
K
|
K
|
K
|
K
|
1
|
1-10
|
8,58
|
10,45
|
5,50
|
7,15
|
5,50
|
2
|
11-20
|
6,49
|
6,49
|
5,50
|
6,05
|
5,50
|
3
|
21-30
|
1,43
|
1,43
|
0,94
|
1,32
|
1,10
|
4
|
31-40
|
1,32
|
1,32
|
0,94
|
1,21
|
1,10
|
5
|
41-50
|
1,21
|
1,10
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
6
|
51-60
|
1,16
|
1,05
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
7
|
61-70
|
1,10
|
1,00
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
8
|
71-80
|
1,06
|
0,97
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
9
|
81-90
|
1,06
|
0,80
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
10
|
91-100
|
1,02
|
0,78
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
11
|
101-110
|
1,02
|
0,77
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
12
|
111-120
|
1,02
|
0,81
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
13
|
121-130
|
1,00
|
0,81
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
14
|
131-140
|
1,00
|
0,81
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
15
|
141-150
|
1,00
|
0,67
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
16
|
151-160
|
0,97
|
0,67
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
17
|
161-170
|
0,97
|
0,67
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
18
|
171-180
|
0,97
|
067
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
19
|
181-190
|
0,97
|
0,75
|
0,77
|
0,98
|
1,10
|
20
|
191-200
|
0,97
|
0,75
|
0,77
|
0,98
|
1,10
|
21
|
201-210
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
22
|
211-220
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
23
|
221-230
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
24
|
231-240
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
25
|
241-250
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
26
|
251-260
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
27
|
261-270
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
28
|
271-280
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
29
|
281-290
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
30
|
291-300
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
31
|
301-310
|
1,06
|
0,68
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
32
|
311-320
|
1,06
|
0,68
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
33
|
321-330
|
1,05
|
0,67
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
34
|
331-340
|
1,05
|
0,67
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
35
|
341-350
|
1,05
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
36
|
351-360
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
37
|
361-370
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
38
|
371-380
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
39
|
381-390
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
40
|
391-400
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
41
|
401-410
|
1,07
|
0,73
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
42
|
411-420
|
1,07
|
0,73
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
43
|
421-430
|
1,07
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
44
|
431-440
|
1,07
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
45
|
441-450
|
1,07
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
46
|
Mai
mult de 450
|
1,10
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
Președintele Comisiei Oleg TOFILAT
|
 |
 |
|