 |
 |
Condițiile
tarifare speciale la Importu mărfurilor din 01.07.2022 – 31.12.2022
№
|
Frontiera
|
Destinația
|
Marfa
|
NHM
|
Vg. inventar
|
Vg. privat
|
Mențiune
|
1
|
Vălcineț
fr.
|
Chișinău
|
faină
|
1101
|
K=0,78
|
K=0,78
|
|
2
|
Vălcineț
fr.
|
Chișinău
|
malț
|
1107
|
K=0,95
|
K=0,95
|
|
3
|
Novosavițcaia
fr.
|
Revaca
|
var, produse din ciment
|
2522 6810
|
K=0,95
|
K=0,83
|
|
4
|
Novosavițcaia
fr
|
Chișinău
|
nisip
|
2505
|
K=0,88
|
K=0,88
|
|
5
|
Vălcineț
fr.
|
Reuțel
|
galit
|
2530
|
K=0,95
|
K=0,95
|
|
6
|
Ocnița
fr.
|
Revaca
|
ciment
|
2523
|
K=0,77
|
K=0,77
|
|
7
|
BP
- 61km
|
Revaca
|
8
|
Vălcineț
fr.
|
Ungheni
|
cărbune
|
2701
|
K=0,75
|
K=0,75
|
|
9
|
Vălcineț
fr.
|
Chișinău
|
plăci de gips carton
|
6809
|
K=0,90
|
K=0,90
|
|
10
|
Vălcineț
fr.
|
Reuțel
|
plăci de gips carton
|
6809
|
-
|
K=0,95
|
|
11
|
Vălcineț fr.
|
Chișinău
|
Sodă calcinată
|
2836
|
K=0,90
|
K=0,90
|
|
12
|
Giurgiulești
fr.
|
Giurgiulești Port
|
Sodă calcinată
|
2836
|
K=3,30
|
K=3,30
|
|
13
|
Vălcineț
fr.
|
Chișinău
|
metale
|
7200, 7300
|
K=0,83
|
-
|
|
14
|
Giurgiulești
fr. (Prut)
|
Rîbnița
|
deșeuri metale-feroase
|
7204
|
K=0,70
|
K=0,70
|
|
15
|
Ungheni
fr.
|
Rîbnița
|
deșeuri metale-feroase
|
7204
|
K=0,64
|
K=0,64
|
|
16
|
Importul mărfilor cu stația de
destinație Lipcani, prin punctele de frontier BP-61km fr. și Medveja fr.
|
K=5,50
|
K=5,50
|
|
17
|
Vălcineț fr.
|
Rîbnița
|
petroliere
|
27090010, 38170050, 2721-2726, 2731, 2732, 2739,2741, 2742, 2745, 2746, 2749, 340319, 340400
|
K=0,61
|
K=0,61
|
|
18
|
Vălcineț fr
|
Bălți-Slobozia
|
petroliere
|
2721-2749
|
K=0,55
|
K=0,55
|
|
19
|
Vălcineț fr
|
Ghidighici
|
petroliere
|
2721-2749
|
K=0,66
|
K=0,66
|
|
20
|
Giurgiulești fr.
|
Giurgiulești Port
|
petroliere
|
2721-2749
|
K=2,20 în vagoane CFR și private
|
21
|
Stațiile CFM cu distanța mai mare de 21
km
|
Lemn și fabricate din acesta
|
grupa 44
|
K=0,77
|
K=0,77
|
|
22
|
Novosavițcaia
fr.
|
Căușeni
|
Transportul de containere private universal de
20ft
parcursgol
|
K=0,66
|
|
23
|
Novosavițcaia
fr.
|
Bender II
|
K=0,66
|
|
24
|
Colbasna
fr.
|
Bălți-Oraș
|
K=0,53
|
|
25
|
Vălcineț fr
|
Bălți-Oraș
|
K=0,53
|
|
26
|
Colbasna
fr.
|
Ghindești
|
K=0,53
|
|
27
|
Vălcineț fr
|
Ghindești
|
K=0,53
|
|
28
|
Novosavițcaia
fr.
|
Chișinău
|
Containere private
de 20 ft și 40 ft
|
K=0,42- parcurs plin
K=0,36- parcurs gol
|
|
29
|
Novosavițcaia
fr.
|
Reuțel
|
|
30
|
Novosavițcaia
fr.
|
Basarabeasca
|
Vagoane private goale spre reparație NHM
99222000
|
K=0,77
|
|
31
|
De
la 1 până la 101 km. înclusiv
|
Containere cu capacitatea mare încărcat
|
K=0.81
|
|
Mai
mult de 101 km.
|
K=0.66
|
|
32
|
De
la 1 până la 101 km. înclusiv
|
Containere cu capacitatea mare gol
|
K=0.81
|
|
De
la 1 până la 101 km. înclusiv
|
K=0.66
|
|
Condiții
generale de distanță la importul mărfilor din 01.07.2022 –
31.12.2022.
|
|
Nr
|
Distanța
km
|
Încărcături în
vagoane universale
|
Pietriș NHM 2517
|
Încărcături în
cisterne
|
|
Petrol și produse petriliere
|
Gaze lichifiiate
|
Spirt, fenol și derivatele
acestora. Mărfuri ușor alterabile, Alte mărfuri
|
|
K
|
K
|
K
|
K
|
K
|
|
1
|
1-10
|
8,58
|
10,45
|
5,50
|
7,15
|
5,50
|
|
2
|
11-20
|
6,49
|
6,49
|
5,50
|
6,05
|
5,50
|
|
3
|
21-30
|
1,43
|
1,43
|
0,94
|
1,32
|
1,10
|
|
4
|
31-40
|
1,32
|
1,32
|
0,94
|
1,21
|
1,10
|
|
5
|
41-50
|
1,21
|
1,10
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
|
6
|
51-60
|
1,16
|
1,05
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
|
7
|
61-70
|
1,10
|
1,00
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
|
8
|
71-80
|
1,06
|
0,97
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
|
9
|
81-90
|
1,06
|
0,80
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
|
10
|
91-100
|
1,02
|
0,78
|
0,94
|
1,17
|
1,10
|
|
11
|
101-110
|
1,02
|
0,77
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
|
12
|
111-120
|
1,02
|
0,81
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
|
13
|
121-130
|
1,00
|
0,81
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
|
14
|
131-140
|
1,00
|
0,81
|
0,77
|
1,00
|
1,10
|
|
15
|
141-150
|
1,00
|
0,67
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
|
16
|
151-160
|
0,97
|
0,67
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
|
17
|
161-170
|
0,97
|
0,67
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
|
18
|
171-180
|
0,97
|
067
|
0,77
|
0,99
|
1,10
|
|
19
|
181-190
|
0,97
|
0,75
|
0,77
|
0,98
|
1,10
|
|
20
|
191-200
|
0,97
|
0,75
|
0,77
|
0,98
|
1,10
|
|
21
|
201-210
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
|
22
|
211-220
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
|
23
|
221-230
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
|
24
|
231-240
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,98
|
1,10
|
|
25
|
241-250
|
1,01
|
0,74
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
|
26
|
251-260
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
|
27
|
261-270
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
|
28
|
271-280
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
|
29
|
281-290
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
|
30
|
291-300
|
1,06
|
0,73
|
0,83
|
0,97
|
1,10
|
|
31
|
301-310
|
1,06
|
0,68
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
|
32
|
311-320
|
1,06
|
0,68
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
|
33
|
321-330
|
1,05
|
0,67
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
|
34
|
331-340
|
1,05
|
0,67
|
0,85
|
0,97
|
1,10
|
|
35
|
341-350
|
1,05
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
36
|
351-360
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
37
|
361-370
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
38
|
371-380
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
39
|
381-390
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
40
|
391-400
|
1,07
|
0,67
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
41
|
401-410
|
1,07
|
0,73
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
42
|
411-420
|
1,07
|
0,73
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
43
|
421-430
|
1,07
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
44
|
431-440
|
1,07
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
45
|
441-450
|
1,07
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
46
|
Mai mult de 450
|
1,10
|
0,72
|
0,85
|
0,96
|
1,10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Președintele Comisiei Oleg TOFILAT
|
 |
Condițiile tarifare speciale la importul mărfurilor
25.02.2022 – 31.12.2022
Nr
|
Perioada
|
Denumirea mărfii
(poziţiile, subpoziţiile, codurile NHM)
|
Itinerarul
|
Vagoanele parcului de
inventar
|
Vagoanele private
|
1
|
25.02.2022 - 31.12.2022
|
Var NHM 2522, produse din
ciment și beton NHM 6810
|
Novosaviţcaia fr.-
Revaca
|
K=0,86
|
K=0,75
|
2
|
25.02.2022-31.12.2022
|
Plăci de gips- carton NHM 6809
|
Vălcineț fr-Chișinău
|
K=0,82
|
K=0,82
|
Președintele Comisiei Oleg TOFILAT
|
Perioada
|
Distanța
|
NHM
|
Denumirea
mărfii
|
Coeficient
|
15.01.2022-31.12.2022
|
1-10
km
|
2517
|
Pietriș
|
9,50
|
Președintele Comisiei Oleg TOFILAT
|
Nr
|
Perioada
|
Denumirea mărfii
(poziţiile, subpoziţiile, codurile NHM)
|
Itinerarul
|
Vagoanele parcului de
inventar
|
Vagoanele private3
|
1
|
25.10.2021 -
30.06.2022
|
Ciment (2523)
|
Ocnițafr.
– Revaca
|
K=0.70
|
K=0.70
|
BP km 61. –
Revaca
|
Președintele Comisiei Oleg TOFILAT
|
 |
Condițiile
tarifare speciale la importul mărfurilor 01.01.2022 – 31.12.2022
№
|
Frontieră
|
Destinația
|
Marfa
|
NHM
|
Vagon de inventar
|
Vagon privat
|
1
|
Vălcinețfr.
|
Ghidighici
|
faină
|
1101
|
K = 0,76
|
K = 0,76
|
2
|
Vălcinețfr.
|
Chișinău
|
K = 0,71
|
K = 0,71
|
3
|
Vălcinețfr.
|
Chișinău
|
malț
|
1107
|
K = 0,86
|
K = 0,86
|
4
|
Ocnițafr.
|
Drochia
|
Zahăr
|
1701
|
-
|
K = 1,00
|
5
|
Ocnițafr.
|
Alexandreni
|
K = 0,77
|
K = 0,77
|
6
|
Vălcinețfr.
|
Bender II
|
K = 0,87
|
K = 0,87
|
7
|
Vălcinețfr.
|
Alexandreni
|
K = 0,85
|
K = 0,85
|
8
|
Vălcinețfr.
|
Drochia
|
K = 0,89
|
K = 0,89
|
9
|
Vălcinețfr.
|
Chișinău
|
K = 0,80
|
K = 0,80
|
10
|
Vălcinețfr.
|
Chișinău
|
reziduri
|
2304
|
K = 0,79
|
K = 0,79
|
11
|
Novasavițcaiafr.
|
Chișinău
|
nisip
|
2505
|
K = 0,80
|
K = 0,80
|
12
|
Novasavițcaiafr.
|
Taraclia
|
lut, caolin
|
2507, 2508
|
K = 0,87
|
K = 0,87
|
13
|
Ocnițafr.
|
Chișinău
|
gips
|
2520
|
K = 0,61
|
K = 0,61
|
14
|
Vălcinețfr.
|
Mereni
|
var
|
2522
|
K = 0,73
|
K = 0,73
|
15
|
Vălcinețfr.
|
Răuțel
|
galit
|
2530
|
K = 0,86
|
K = 0,86
|
16
|
Vălcinețfr.
|
Brătușeni
|
K = 0,88
|
K = 0,88
|
17
|
Vălcinețfr.
|
Mateuți
|
cărbune
|
2701
|
K = 0,62
|
K = 0,62
|
18
|
Vălcinețfr.
|
Ungheni
|
K = 0,68
|
K = 0,68
|
19
|
Ocnițafr.
|
Mateuți
|
K = 0,62
|
K = 0,62
|
20
|
Vălcinețfr.
|
Chișinău
|
sodă calcinată
|
2836
|
K = 0,82
|
K = 0,82
|
21
|
Giurgiuleștifr. CFR.
|
Giurgiulești /
|
sodăcalcinată
|
2836
|
K = 3,00
|
K = 3,00
|
Giurgiulești Port
|
22
|
Vălcinețfr.
|
Răuțel
|
gips pe paleți
|
6809
|
-
|
K = 0,86
|
23
|
Giurgiuleștifr.(Prut)
|
Rîbnița
|
zgură, cenușă
|
2617-2621
|
K = 0,56
|
K = 0,56
|
24
|
Vălcinețfr.
|
Chișinău
|
metale
|
72, 73
|
K = 0,75
|
-
|
25
|
Giurgiuleștifr.(Prut)
|
Rîbnița
|
fontă
|
7201
|
K = 0,70
|
-
|
26
|
Giurgiuleștifr.(Etulia)
|
Rîbnița
|
K = 0,75
|
-
|
27
|
Etuliafr.
|
Rîbnița
|
deșeuri metale feroase, fontă
|
7204, 7201
|
K = 0,69
|
K = 0,69
|
28
|
Unghenifr.
|
Rîbnița
|
deșeuri metale feroase
|
7204
|
K = 0,58
|
K = 0,58
|
29
|
Giurgiuleștifr.(Prut)
|
Rîbnița
|
7204
|
K = 0,64
|
K = 0,64
|
30
|
Giurgiuleștifr.
|
Comrat
|
Pietriș (în inventar CFM)
|
2517
|
K = 0,50
|
-
|
31
|
Giurgiuleștifr.
|
Basarabeasca
|
K = 0,51
|
-
|
32
|
Giurgiuleștifr.
|
Cahul
|
K = 1,00
|
-
|
33
|
Importul mărfurilor cu
staţia de destinaţie Lipcani, prin punctele de trecere a frontierei
PB 61 km fr. și Medveja fr.
|
K = 5,00
|
K = 5,00
|
34
|
Vălcinețfr.
|
Rîbnița
|
petroliere
|
27090010, 38170050, 2721-2726, 2729, 2731, 2732, 2739, 2741,
2742, 2745, 2746, 2749, 340319, 340400
|
K = 0,55
|
K = 0,55
|
35
|
Vălcinețfr.
|
Bender II
|
K = 0,55
|
K = 0,55
|
36
|
Vălcinețfr.
|
Bălți-Slobozia
|
petroliere
|
2721-2749
|
K = 0,50
|
K = 0,50
|
37
|
Vălcinețfr.
|
Ghidighici
|
K = 0,60
|
K = 0,60
|
38
|
Vălcinețfr
|
Revaca
|
K = 0,60
|
K = 0,60
|
39
|
Unghenifr.
|
Revaca
|
K = 0,50
|
-
|
40
|
Unghenifr.
|
Bălți-Slobozia
|
K = 0,60
|
-
|
41
|
Giurgiulești CFR
|
Giurgiulești Port
|
K = 2,00 în vagoane CFR și
private
|
42
|
stațiile CFM la distanțamai
mare de 21 Km
|
lemn și fabricate din acesta
|
grupa 44
|
K = 0,70
|
K = 0,70
|
43
|
Novosaviţcaiafr.
|
Căușeni
|
Transportul de containere private
universale de 20 ft., parcursgol
|
K = 0,60
|
44
|
Novosaviţcaiafr.
|
Bender II
|
K = 0,60
|
45
|
Colbasnafr.
|
BălţiOraș
|
K = 0,48
|
46
|
Vălcineţfr.
|
Bălţi-Oraș
|
K = 0,48
|
47
|
Vălcineţfr.
|
Ghindești
|
K = 0,48
|
48
|
Colbasnafr.
|
Ghindești
|
K = 0,48
|
49
|
Novosaviţcaiafr
|
Chişinău
|
Containere private
|
K = 0,38 – parcursplin
|
Novosaviţcaiafr
|
Răuţel
|
de 20 ft. și 40 ft.
|
K = 0,33 – parcursgol
|
50
|
De la 1 până la 101 km
inclusiv
|
Container cu capacitatea mare
încărcat
|
K = 0,74
|
Mai mult de 101 km
|
K = 0,60
|
51
|
De la 1 până la 101 km
inclusiv
|
Container cu capacitatea mare gol
|
K = 0,74
|
Mai mult de 101 km
|
K = 0,60
|
52
|
Novosaviţcaiafr
|
Basarabeasca
|
Vagoane private goale spre
reparație
|
99222000
|
|
0,7
|
Condiții
tarifare generale de distanță la importul mărfurilor
01.01.2022 – 31.12.2022
№
|
Distanţa, km
|
Încărcături în vagon universal
|
Pietriș NHM 2517
|
Încărcături în cisternă
|
Petrol şi produse petroliere
|
Gaze lichefiate
|
Spirt, fenoli şi derivatele
acestora, Mărfuri uşor alterabile, Alte mărfuri
|
Coeficient (K)
|
Coeficient (K)
|
Coeficient (K)
|
Coeficient (K)
|
Coeficient (K)
|
1
|
1-10
|
7,8
|
7,8
|
5
|
6,5
|
5
|
2
|
11-20
|
5,9
|
5,9
|
5
|
5,5
|
5
|
3
|
21-30
|
1,3
|
1,3
|
0,85
|
1,2
|
1
|
4
|
31-40
|
1,2
|
1,2
|
0,85
|
1,1
|
1
|
5
|
41-50
|
1,1
|
1
|
0,85
|
1,06
|
1
|
6
|
51-60
|
1,05
|
0,95
|
0,85
|
1,06
|
1
|
7
|
61-70
|
1
|
0,91
|
0,85
|
1
|
1
|
8
|
71-80
|
0,96
|
0,88
|
0,85
|
1
|
1
|
9
|
81-90
|
0,96
|
0,73
|
0,85
|
1
|
1
|
10
|
91-100
|
0,93
|
0,71
|
0,85
|
1
|
1
|
11
|
101-110
|
0,93
|
0,7
|
0,7
|
0,91
|
1
|
12
|
111-120
|
0,93
|
0,74
|
0,7
|
0,91
|
1
|
13
|
121-130
|
0,91
|
0,74
|
0,7
|
0,91
|
1
|
14
|
131-140
|
0,91
|
0,74
|
0,7
|
0,91
|
1
|
15
|
141-150
|
0,91
|
0,61
|
0,7
|
0,9
|
1
|
16
|
151-160
|
0,88
|
0,61
|
0,7
|
0,9
|
1
|
17
|
161-170
|
0,88
|
0,61
|
0,7
|
0,9
|
1
|
18
|
171-180
|
0,88
|
0,61
|
0,7
|
0,9
|
1
|
19
|
181-190
|
0,88
|
0,68
|
0,7
|
0,89
|
1
|
20
|
191-200
|
0,88
|
0,68
|
0,7
|
0,89
|
1
|
21
|
201-210
|
0,92
|
0,67
|
0,75
|
0,89
|
1
|
22
|
211-220
|
0,92
|
0,67
|
0,75
|
0,89
|
1
|
23
|
221-230
|
0,92
|
0,67
|
0,75
|
0,89
|
1
|
24
|
231-240
|
0,92
|
0,67
|
0,75
|
0,89
|
1
|
25
|
241-250
|
0,92
|
0,67
|
0,75
|
0,88
|
1
|
26
|
251-260
|
0,96
|
0,66
|
0,75
|
0,88
|
1
|
27
|
261-270
|
0,96
|
0,66
|
0,75
|
0,88
|
1
|
28
|
271-280
|
0,96
|
0,66
|
0,75
|
0,88
|
1
|
29
|
281-290
|
0,96
|
0,66
|
0,75
|
0,88
|
1
|
30
|
291-300
|
0,96
|
0,66
|
0,75
|
0,88
|
1
|
31
|
301-310
|
0,96
|
0,62
|
0,77
|
0,88
|
1
|
32
|
311-320
|
0,96
|
0,62
|
0,77
|
0,88
|
1
|
33
|
321-330
|
0,95
|
0,61
|
0,77
|
0,88
|
1
|
34
|
331-340
|
0,95
|
0,61
|
0,77
|
0,88
|
1
|
35
|
341-350
|
0,95
|
0,61
|
0,77
|
0,87
|
1
|
36
|
351-360
|
0,97
|
0,61
|
0,77
|
0,87
|
1
|
37
|
361-370
|
0,97
|
0,61
|
0,77
|
0,87
|
1
|
38
|
371-380
|
0,97
|
0,61
|
0,77
|
0,87
|
1
|
39
|
381-390
|
0,97
|
0,61
|
0,77
|
0,87
|
1
|
40
|
391-400
|
0,97
|
0,61
|
0,77
|
0,87
|
1
|
41
|
401-410
|
0,97
|
0,66
|
0,77
|
0,87
|
1
|
42
|
411-420
|
0,97
|
0,66
|
0,77
|
0,87
|
1
|
43
|
421-430
|
0,97
|
0,65
|
0,77
|
0,87
|
1
|
44
|
431-440
|
0,97
|
0,65
|
0,77
|
0,87
|
1
|
45
|
441-450
|
0,97
|
0,65
|
0,77
|
0,87
|
1
|
46
|
maimult de 451 km
|
1
|
0,65
|
0,77
|
0,87
|
1
|
Președintele Comisiei Oleg TOFILAT
|
 |
 |
|