logo

Înregistrare

Accesul în sistemul de achiziții online este permis oricărei companii prin depunerea documentelor necesare și a plății unei taxe de acces

Pentru a vă înregistra în sistemul de achiziții online vă rugăm să descărcați documentul de mai jos, completați cu atenție toate câmpurile și trimiteți-l pe e-mail împreună cu celelalte documente solicitate, la nht@railway.md.

Pe lîngă acest document, este necesar să ne trimite-ți și următoarele documente:
-Copie după certificatul de înregistrare.
-Copie după ultima balanță.
-Copie după buletinul de identitate a persoanei de contact.
-Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice : adresa juridică a întreprinderii, conducătorul întreprinderii descrierea activității întreprinderii și să fie indicate rechizitele bancare.

Taxa de acces este de 120 EURO (TVA inclus) pe an, platibil la cursul Băncii Naționale în ziua plății

După verificarea documentelor veți primi o factură proformă, iar după confirmarea plății, contul va fi activat.